11.27.2008

TWO-MAN SHOW



Setelah sekian lama aku tidak menjejakkan kaki ke galeri, semalam dengan masa yang agak singkat dapat juga aku menatap karya-karya agung dari sahabat baikku. Two-Man Show di Pace Gallery, Petaling Jaya memang mengujakan aku. Gabungan adik beradik bervisi sama tetapi menpunyai gaya karya yang berbeza.

Senario yang membuat aku ingin terus berkarya dan mengenang zaman-zaman berseluar lusuh, memunggut barang untuk berkarya. Kamu juga boleh menikmatinya. Di sini aku berikan alamat supaya kamu boleh sampai ke sana dengan selamat.

Pace Gallery
64, Jalan Kemajuan 46200 Petaling Jaya, selangor.



Kawan aku sangat teruja dalam mentafsirkan setiap karya. Cuba lihat gambar ini. Terpancar kegembiraan diwajahnya sambil menikmati sate yang sedap dan kek yang dicampur wine (mungkin).

2 comments:

baizurah abdullah said...

kam kam..martrade pun tgh buat art exhibiton sampai end of this week..

by sayasuka said...

amat sukar meluangkan waktu untuk bersantai di galeri....mungkin aku harus mulakan dari sekarang..betul tak....